Рекламации и замяна

­­Замяна

В случай, че размерът на поръчаната и получена стока се окаже несъответстващ или вида на стоката се разминава с очакванията на Клиента, той има възможност да замени закупения артикул в срок до 14 дни от получаването му, при условие че върнатата стока е неизползвана, в оригинална опаковка и с етикети. Транспортните разходи в този случай са за сметка на Клиента, а връщането уговорено предварително. Цялата кореспонденция се извършва по електронен път на office@lida.bg и може да бъде използвана при разрешаване на възникнали спорове. Стоката трябва да бъде обезопасена от повреждане по време на транспорта обратно до нас и изпратена на следния адрес:

гр. София 1729, офис на Еконт Експрес Младост 1-А Пътеките

Клиентът има право да замени закупена стока с избран друг продукт от магазина, като в полето за коментар към поръчката трябва да отбележи всички подробности около замяната.

Всички въпроси, които могат да възникнат във връзка със замяната и стойностите на поръчаните от Вас нови продукти, могат да бъдат доуточнени чрез имейл или на нашите телефони за контакти.

Ако не бъдат спазени описаните условия, замяната няма да може да бъде извършена! Ако не разполагаме с желания от Вас размер в момента, можем да заменим стоката с друг артикул или да върнем заплатената сума. Когато клиент иска да замени стока с друга, по-скъпа от тази, която връща, lida.bg ще информира клиента за размера на необходимото доплащане.
Пратката с върната стока, която поради неподходяща опаковка се е повредила по време на транспорта, ще бъде върната на клиента за негова сметка. Апелираме към Вас старателно да опаковате пратките, за да осигурите запазването на стоката по време на транспорта.
Разходите за пратките в случай на замяна на стоката поради лошото изпълнение на поръчката от страна на lida.bg са за сметка на Продавача.
Същевременно Ви информираме, че не приемаме пратки, изпратени до нас с наложен платеж, без това да е предварително уговорено по имейл.

Рекламации

Онлайн магазин lida.bg уверява своите клиенти, че в 14-дневен срок от датата на получаване, могат да върнат закупена стока, при условие че не е ползвана, в оригиналната опаковка. Стоката трябва да бъде изпратена на адрес:

гр. София 1729, офис на Еконт Експрес Младост 1-А Пътеките
Ако не бъдат спазени описаните условия, искането за рекламация няма да бъде разглеждано!


ВАЖНО!!!

Куриерските разходи за рекламираната стока са за сметка на клиента. В случай, че стоката е фабрично увредена или дефектна, куриерските разходи са за сметка на Продавача.
Сумите се възстановяват единственно по банков път по посочена от Клиента сметка или пощенски паричен превод чрез Еконт Експрес.
При рекламация се връща стойността на изпратената стока.
Пратки с върната стока, които поради неподходяща опаковка са били повредени при транспортирането, ще бъдат връщани на клиента за негова сметка.


След приемане на върната стока ще се свържем с Вас, за да Ви информираме, че сме получили пратката и ще върнем дължимите суми в срок от 7 работни дни. (Законоустановеният срок е 14 дни!)

За всякакви допълнителни въпроси можете да се обръщате към нас директно чрез имейл на office@lida.bg или на телефон: 0894 712 599